Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 30 dni na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
- Masz 30 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. Możesz nas o tym poinformować w dowolny, wybrany przez Ciebie sposób, np.
- pisemnie na adres: Gardlin 9, 18-300 Zambrów
- w formie elektronicznej na adres: bok@sevante.pl;
- w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 699 714 278
- W ciągu 30 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: Sellizo sp. z o.o., Gardlin 9, 18-300 Zambrów. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić zamieszczony pod poniższym linkiem formularz zwrotu. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
- Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz poniżej.
W razie pytań, napisz na nasz adres: bok@sevante.pl – z pewnością Ci pomożemy.
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- Pisemnie na adres Sprzedawcy;
- W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@sevante.pl
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
W tym celu Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.
Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania
Reklamacji nie podlega m.in.:
- naturalne zużycie produktu;
- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania i konserwacji oraz wynikłe ze złego dopasowania rozmiaru;
- uszkodzenia mechaniczne z winy Klienta.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. W razie pytań, napisz na nasz adres: bok@sevante.pl – z pewnością Ci pomożemy.