ZOBACZ Jak możemy Ci pomóc?

Otrzymałem fakturę bez podpisu oraz pieczątki, czy taki dokument jest bez nich ważny?

Już od 2004 roku nie są wymagane pieczątki oraz podpisy na fakturze. Aby dokument był wiążący wystarczy, by znajdowały się na niej odpowiednie dane (np. Nabywca, sprzedający, produkt oraz kwota).

Potrzebuję faktury imiennej, jak uzyskać taki dokument?

Ze względu na to, że do każdego zamówienia złożonego online jest wystawiana faktura, wystarczy wpisać odpowiednie dane podczas finalizowania zakupu – adres wysyłki oraz dane do faktury, mogą dotyczyć również osoby prywatnej. Odpowiedni dokument zostaje przesłany drogą elektroniczną do dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia.

Czy można zwrócić produkt?

Dajemy możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 30 dni od dnia zakupu. Jeżeli napotkali Państwo problem z zakupionym produktem lub zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny.

Gdzie znajdę numer nadania lub link do śledzenia przesyłki?

Numer nadania jest wysyłany drogą mailową na adres podany przez Państwa w zamówieniu.

W jaki sposób otrzymam fakturę/paragon?

Dbamy o ekologię i ważne jest dla nas oszczędzanie papieru, dlatego dokumenty sprzedaży są wysyłane drogą elektroniczną w postaci e-faktury. Do przesyłek nie dodajemy faktur lub paragonów w wersji papierowej. Dokumenty są przesyłane drogą mailową w godzinach wieczornych w dniu wysyłki.

Czy wystawiamy faktury pro forma?

Istnieje możliwość wystawienia faktury pro forma. W tej sytuacji prosimy o złożenie zamówienia poprzez nasz sklep internetowy i umieszczenie w wiadomości informacji o konieczności wystawienia faktury pro forma.

Czy wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności?

Faktury z odroczonym terminem płatności są wystawiane tylko dla instytucji Państwowych. Abyśmy mogli zrealizować takie zamówienie, prosimy o mailowe przesłanie oficjalnego zamówienia na nasz adres mailowy sklep@sevante.pl. W zamówieniu należy podać indeks lub kod EAN produktu, a także sposób dostawy, jaki Państwa interesuje.

W jaki sposób zmienić dane na fakturze?

Dane na fakturze mogą Państwo zmienić do momentu, gdy zamówienie nie opuściło jeszcze naszego magazynu. W razie konieczności zmiany danych prosimy o przesłanie noty korygującej do wystawionej faktury VAT na adres e-mail sklep@sevante.pl.

Kiedy towar zostanie wysłany i kiedy mogę spodziewać się kuriera?

Wszystkie zamówienia złożone od poniedziałku do piątku, do godziny 13:00 są wysyłane jeszcze tego samego dnia. Czas dostawy jest zależny od wybranej opcji dostawy:

  • Kurier DPD Pobranie – 1-2 dni
  • Kurier DPD po przedpłacie – 1-2 dni
  • Paczkomaty InPost – 2 dni robocze
  • Kurier INPOST Pobranie – 1-2 dni robocze
  • Kurier INPOST po przedpłacie – 1-2 dni robocze

Należy pamiętać, że jest to szacowany czas doręczenia i w niektórych przypadkach może się on wydłużyć.

Do każdego złożonego zamówienia wysyłamy informację o wysyłce drogą mailową. W wiadomości znajduje się numer nadania przesyłki, a także odnośnik do jej śledzenia.

Czy jest możliwość płatności kartą za pobraniem?

Płatność przy odbiorze paczki możliwa jest tylko gotówką.

Jaki sposób dostawy wybrać?

Najszybszą formą dostawy jest wysyłka kurierska za przedpłatą lub pobraniem. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 13:00 są realizowane tego samego dnia. W przypadku wybrania kuriera za przedpłatą należy dokonać płatności za pomocą PayU.

Czy kurier będzie do mnie dzwonił?

W przypadku opcji dostawy kurierem, kurier powinien kontaktować się z Państwem w sprawie doręczenia. Należy pamiętać, że przy formie wysyłki Pocztą Polską nie ma takiego wymogu i listonosz nie kontaktuje się telefonicznie w sprawie doręczenia przesyłki.

Wystąpił błąd płatności. W jaki sposób mogę ponowić płatność?

W przypadku wystąpienia błędu płatności bardzo prosimy o ponowne złożenie zamówienia. Mogą państwo również dokonać płatności bezpośrednio na nasz rachunek bankowy:

Odbiorca: Sellizo Sp. z o.o.

Marymoncka 105 lok. 47/48 01-813 Warszawa, Polska

mBank: 19 1140 2004 0000 3102 7894 1708

BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWXXX

Jako tytuł proszę wpisać numer zamówienia.

Czy mogę anulować zamówienie?

W celu anulowania prosimy o pilny kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy można złożyć zamówienie mailowo?

Zamówienia prosimy składać bezpośrednio przez naszą stronę, jest to najszybszy sposób na otrzymanie potrzebnego produktu.

Czy można złożyć zamówienie mailowo?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, mogą Państwo dodać produkt do zamówienia kontaktując się z naszym konsultantem telefonicznie bądź mailowo.

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Rejestracja w naszym sklepie jest konieczna do złożenia zamówienia. Do zrealizowania zamówienia konieczne jest podanie danych adresowych oraz kontaktowych.

Jak zapakować odsyłany towar?

Zachęcamy, by w przypadku odsyłania do nas zakupionego towaru, zabezpieczyć przesyłkę przed transportem, tak aby produkt nie uległ uszkodzeniu. Produkt wystarczy zabezpieczyć np. kopertą z folią bąbelkową.

Czy można odesłać towar do paczkomatu?

Niestety nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatu. Zachęcamy aby odsyłać produkty za pośrednictwem firmy kurierskiej, bądź Poczty Polskiej.